2012. július 19., csütörtök

16. Fejezet




-          … A fenébe is! – tártam szét karomat. Egy pillanatnyi hatásszünet következett, majd hirtelen közelebb húztam magamhoz Louis-t és megcsókoltam. Akármennyire az alkohol miatt, akármennyire az érzelmek miatt történt, akkor sem tudtam elviselni a tudatot; félő, hogy elveszíthetem. Nem akartam elengedni, de egy pillanatra eltolt magától. A szívem majd’ leállt.
-          Várj egy picit! – mondta, kissé oldalra döntötte a fejét, elmosolyodott, aztán a maszkomhoz nyúlt és egy mozdulattal megváltott tőle. – Így már is sokkal jobb.
Kezét végigsimította az arcomon, miközben én megfogtam azt. Utána a falhoz szorított és szenvedélyes csókcsatába kényszerített. Majd egyre csak lejjebb került. Ruhám pántját lefelé kezdte tolni és a kulcscsontomnál izgatta a testemet ajkaival. Kezével pedig a combomon igyekezett egyre beljebb kerülni.
-          Ne itt! – néztem rá szigorúan. Neki se kellett több, megmarkolta a kezem, gyorsan felkaptam az álarcom és, mint egy őrült, aki ide-oda rohangál a hajóban, ismét futni kezdtem vele. Nem nézhettek ám hülyének, akik mindegyik rohanó akciómat látták. Egyszer sírva, egyszer elszántan, majd boldogan. Tisztára, mint egy skizofrén.
Mire megtaláltuk a szobát, teljesen lefáradtam. Bár ruhámat levettem, Louis szólt, hogy egy pillanat és jön. Bement a fürdőbe. Hát, nekem se kellett több, azzal az irammal elaludtam.
Nem tudom, hogy mikor jött ki, lehet, hogy egy óra, de az is, hogy csak két perc múlva, a lényeg, hogy nekem tengernyi időnek tűnt. Óvatosan befeküdt mellém, immáron pizsamában.
-          Figyelj Lena, ha még nem alszol…
-          Már nem alszok inkább. – fordultam felé ásítva.
-          Szóval, ne haragudj! Legközelebb nem iszok ennyit és nem hagylak magamra.
-          Figyelj, az egyetlen dolog, ami bántott az az, hogy nem kerestél. Nem zavar, ha csajozol, csak semmi többet ne csinálj a szimpla flörtölésnél. És előtte kérlek, szóljál, hogy lelépsz.
-          Rendben. – mondta mosolyogva. Én pedig csábítóan ránéztem és kezemet végighúztam a testén. – Baby, inkább most aludjál, majd legközelebb! – nevetett. Megvontam a vállam, lehajtottam a fejem és azonnal visszaaludtam.

* * *

Az elmúlt hetem egyszerűen fantasztikus volt! Nagyon sok helyen jártunk, szinte minden nevezetességet megnéztünk, többször búvárkodtunk, s nagyon sokat napoztunk.

Ahogy hazaértünk, rögtön minden ment a megszokott kerékvágásban. Bementem a suliba felvenni az óráimat, a fiúk pedig nagyban próbáltak, mert még lesz két koncertjük.
Ma, miután végeztem a dolgaimmal ma délelőtt, bementem a stúdióba. Paul-lal futottam össze, aki rögtön felajánlotta, hogy elkísér a fiúkhoz. A nagy koncertteremben voltak. Harry és Louis éppen zongorázott, legalábbis Lou próbált, de Harry tanulás helyett, csak akadályozta. Nagyon aranyosak voltak.

Tumblr_m6hkwpzlps1r33cqno2_500_large
Megbeszéltük, hogy ma nálam alszanak mind az öten, így én délben le is léptem. Vettem sört, meg egy kis nasit, (Niall-nek speciálba), és letöltöttem pár filmet is, amit aztán nézni tudjunk.
Az este jól is alakult. Azonban a reggel…

Nem keltem valami korán, de úgy véltem, hogy a többiek még alszanak. Elkezdtem lefelé ballagni a lépcsőn. Ekkor viszont hangokat hallottam.
-          Ó, szia, te kis cuki fiú! Hát rólad hallottunk annyit! – monda egy női hang… egy női hang… egy ismerős női hang…az ANYÁM! A szívbaj jött rám. Teljesen elfelejtettem már a találkozást. Láttam a lépcsőről, hogy Niall kétségbeesetten áll ott, miközben anyám ölelgeti. Ez még nem minden. Hirtelen apám lép be a bejárati ajtón, őt követi az öcsém. Lerohanok az alsó szintre.
-          Kicsim! – mondják szinkronba a szüleim, majd olyan szorosan átölelnek, hogy szinte megfulladok. A szokásos annyira hiányoztál szöveg meg stb. után, végre Benit, az öcsémet is üdvözölhetem.
-          Mutasd be a kis barátodat! Olyan büszkék vagyunk rád. – sóhajtozott meghatottan anyu. Felhúzott szemöldökkel Niall-re nézek, aki még mindig sápadt a rémülettől.
-          Ő itt Niall. – mondom mosolyogva. Apám alaposan végigmérte, majd egy vállvonással elintézte a dolgot. Beni közben elfoglalta a tévét és a zajtól felébredt a ház többi lakója is.
Anyám, mikor elindult az alsó szinten körülnézni „véletlenül” meglökött, Niall felé, majd ám kacsintott. Nem értem, hogy mi célja velem. Mikor a másik négy fiú is leért az emeletről, már elég nagy lett a káosz.
-          Na, de Veronika! Mit jelentsen ez? – kérdezte apu.
-          Kicsim, mindig is tudtam, hogy vonzanak a férfiak, de hogy egyszerre öttel? – anya kezeit a magasba emelte és meglepődve gondolkozott. Arcárból láttam, hogy nagyon kattog valamin az agya.
-          Valamit ti itt nagyon félreértetek. – kezdtem.
-          Jaj, Ver szülei. Úgy örülök, hogy megismerhetem Önöket. És te bizonyára Beni vagy? – Harry azonnal lespannolt az ősökkel és az öcsémmel, így nagyon nem tudtam mit mondani.
-          Niall, mesélj, kérlek! Hogy jöttél össze a lányunkkal? – mondta anyu.
-          Hogy mi van? – húzta fel a szemöldökét Louis is.
-          Egyébként Zayn vagyok. – vigyorgott már ő is, majd Liam is bemutatkozott.
-          Oké, akkor most már tényleg én beszélek! – kiabáltam.
-          De Niall még nem válaszolt! – hitetlenkedett anya.
-          Nem is tudna válaszolni. – nevetett kínosan Louis.
-          Én inkább lelépek. – szólt a szőkeség, majd Liam társaságában elköszöntek és hazamentek.
-          Mi folyik itt, Veronika? – kérdezi mély hanggal az apám.
-          Először is. Niall nem a barátom. Vagyis az, de nem úgy.
-          Ezt meg, hogy érted? – kérdezték csodálkozva egyszerre.
-          Ahhr! – morogtam, majd Lou felé fordultam. Egy hirtelen mozdulattal megcsókoltam a srácot, majd a szüleimre néztem. – Szóval, Louis a pasim.
-          Ja, így már minden világos. – mondta megkönnyebbülve az anyám. – Miért nem ezzel kezdted?
-          He? – széttártam a karomat, de most már mindegy volt. Apu felvitte az emeletre a bőröndjeiket, majd én is indultam felöltözni. Azt hiszem, hogy elég mókás hetünk lesz…
 Veronika anyukája

 Veronika apukája

 Beni (12)

6 megjegyzés: