2012. április 10., kedd

1. Fejezet



Tegnap délután végig pakoltam, hogy mindenem meglegyen és reggel már csak lazán a kocsiba kelljen pakolni. Két nagy bőrönddel és egy sporttáskával, valamint a kistáskámmal együtt készen is voltam az indulásra. Az öcsém egész délután mellettem volt meg anya is, és tudom, sajnos hiányozni fogok nekik, de ők is nekem. Hosszú, szőkés-barna hajamat, (anyu azt mondja rá, hogy vörös, de mindegy), a napszemüvegemmel hátratűztem és miután elköszöntem a szobából, ideje volt búcsúzkodni.
-          Kicsi, nagyon vigyázz magadra! Majd az autód pár nap múlva érkezik a házhoz. És telefonálj, ha odaértél.
-          Oké, anya! Ti is vigyázzatok magatokra. És te is öcsi. – kacsintottam Beni felé.
-          És az ügynök, majd hívni fog a munkaügyben.
-          Köszi, anyu, hogy emlékeztetsz. Mindenre odafigyelek és majd karácsonykor amúgy is jövök haza. Nincs ám az olyan messze. – motyogtam kínosan. Augusztus eleje van. Az a pár hónap ide vagy oda. Hm.
-          Na gyere, Veronika. Oda is kéne még érni. – nézett az órájára apa. Gyorsan még megpusziltam a többieket, majd kimentem a kapuhoz. Visszanéztem a házat, a medencét, a grillplaccot. Azt hiszem, hiányozni fog. Minden.
A repülőtérnél hatalmas volt a tömeg. Szerencsére közel lakunk hozzá, így természetesen időben ideértünk. Miután megkaptam a jegyeket és leadtam a táskám, még aputól is elköszöntem.
- És ez a tiéd! Lesz munkád, de azért nem árt, ha van nálad egy kevéske pénz. – nyomott a kezembe kétszáz dollárt.
- Egy kevéske. – ismételtem meg. – Köszönöm, majd hívlak. – mosolyogva integettem még egyet, aztán rohantam is, mert bemondták a hangszóróba, hogy húsz perc múlva érkezik a gép.
***

Későn érkeztünk meg Londonba. A csomagjaim átvétele után, az egyik repülőtéri taxist kértem meg, hogy vigyen „haza”.
Az utcákat megvilágította a halovány fény, amik a régi stílusú lámpaoszlopokból áramlottak. Fél óra út vezetett el a házamig. Megköszöntem a fuvart, a férfi pedig segített kivenni a csomagtartóból a cuccaimat, amik fejenként több mint tíz kilogrammot nyomtak. A házat jól alaposan végignéztem, miközben a kulcsomat kerestem. Lent kővel volt kirakva a fal, fent pedig fából, és aminek kifejezetten örültem, hogy van egy hatalmas nagy erkély is. Mikor végre kinyitottam a kaput, egyesével bevonszoltam a házba a dolgokat. Egy nagy tér fogadott, amiből nyílt a nappali, a konyha és az étkező. A bejárattal szemben kilátni az udvarra, mert egy hosszú üvegfal húzódik ott végig. Balra, hátul volt a lépcső. Felmentem az emeletre és fél óra alatt a bőröndjeim is felkerültek. Fent volt egy fürdőszoba, egy vendégszoba és a háló. A hálóból pedig nyílt egy gardrób, amit azonnal használatba is vettem. Lent is van egy kis fürdő, de ott csak zuhanyozni lehet.
Fél tizenegy lett, mire a legfontosabbakat elvégeztem. Levettem a fűtést, amit nem is értem, hogy miért ment, kimostam a kádat és kitisztítottam a medencét. Hátul a kertben egy kis fakunyhó is állt, ami tele volt kertészeti eszközökkel meg egy grillező asztallal. Így első este, azt kell, hogy mondjam, nagyon tetszik az új ház meg minden. Gyorsan megcsörgettem anyuékat, majd tussolás után még felnéztem a netre.  Kiírtam a közösségi oldalra, hogy „Hello, London! J”, mire jött egy privát üzenetem. Dobogó szívvel nyitottam meg az ablakot. A gyomrom kavarogni kezdett és a kapott levelet vigyorogva olvastam el. Egy rég nem látott barátomtól jött, akivel két hete beszéltem utoljára. Hozzá egy fél éve történt emlékem kapcsolódik, amikor ideutaztam a szüleimmel és a tesómmal, mert itt volt egy felkérésem a modellkedéssel kapcsolatba. Aztán egy hónap után haza kellett mennem. Magániskolába jártam, így nem volt gond, hogy annyit hiányzok. A fiúval, akivel megismerkedtem nagyon szoros kapcsolatunk lett. Mondhatom úgy is, hogy ő volt a legjobb barátom. De mivel ő egy híres énekes, csak skype-on tudtunk az elmúlt időben beszélni és azt is nagyon ritkán. Nekem is kevés szabadidőm volt, mert a modellkedés mellett énekelek is, ráadásul profin balettozom. Általánosban balerinaiskolába jártam és heti több óra edzés volt. Ennek köszönhetem az izmaimat és a kitartásomat, mert olykor elég nehéz ez a sok dolog együtt. Mostanában is gyakran volt fellépésünk.
Mosolyogva visszaírtam neki, hogy igen, megérkeztem és jól vagyok. És én is nagyon szívesen találkoznék vele, azaz velük. Mert bármilyen furán hangzik, Liammel, Zaynnel, Harryvel és Niallal csak párszor futottunk össze. Remélem, hogy közel lakik és, ami anno elkezdődött most folytatódik. Magyarországon nem volt annyira sok barátom, a legtöbb csak ilyen „veled lógok, mert téged sokan bírnak” típusú lányok. Igazából időm sem volt rá, szóval két olyan embert tudok csak megemlíteni, akinek mindent elmondtam és, akikben megbíztam. Virág és Peti. Általános óta ismerem őket és még együtt táncoltunk. Rájuk szükségem lesz, az biztos.
Ma egy hosszú napom volt, és elég fárasztó is. Egy óra múlt, mire az ágyba jutottam és hamar el is nyomott az álom…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése