2012. április 9., hétfő

Minden ott kezdődött..és akkor...

Minden egy nyári úton kezdődött, amikor is megismertem Louis-t. A tizehetet töltöttem, és már lassan közeledik a szülinapom is. Életem eddigi legnagyobb ajándéka volt, amikor kimehettem Londonba tanulni. Ha létezik olyan álom, ami teljesül, akkor nekem ez az egyik. Louis-t egy nyaraláson ismertem meg. Egy hónapot töltöttem el vele, majd haza kellett jönnöm. Ennek már egy fél éve, de a neten még mindig tartjuk a kapcsolatot. Ő egy bandában énekel, nem is akármelyikben, hanem a One Direction-ben.. Én modellkedem és énekelek. Sok közös van bennünk,de amúgy az ízlésünk más. Benne egy barátot láttam, de félek, hogyha újra találkozunk, akkor ezek az érzések megváltoznak. Csak remélni tudom, hogy minden rendben lesz és bízok benne, hogy életemnek egy új korszaka kezdődik. És ez az a korszak, amit végig akarok vinni, a boldogságig, a valóság útján...

4 megjegyzés: